دانلود زیباترین آهنگ های ایرانی

دانلود زیباترین آهنگ های ایرانی با کیفیت بالا

دانلود زیباترین آهنگ های ایرانی

دانلود زیباترین آهنگ های ایرانی با کیفیت بالا

دانلود آهنگ جدید برنا غیاث با نام هوامو داری

دانلود آهنگ برنا غیاث به نام هوامو داری با بالاترین کیفیت

Download New Music By Borna Qias Called Havamo Dari

ترانه: النا شکیبا ؛ آهنگسازی: علی شکیبا ؛ تنظیم, میکس و مستر: امیر ابدی

 

عکس دانلود آهنگ جدید برنا غیاث با نام هوامو داری

 

دانلود آهنگ جدید برنا غیاث با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید برنا غیاث در دو کیفیت متفاوت از نسل موزیک

 

متن آهنگ برنا غیاث با نام هوامو داری

 

همه دنیامو بهت میدم تا مطمئن بشم دیگه مال منی
دوست دارم تا آخرین لحظه عمر توی چشمای خودم زل بزنی
دل من عاشق خودخواه که نیست نمیخواد قلب تورو حبس کنه
فقط اون که عاشقِ میتونه عمقِ این حسادت رو لمس کنه
خیالمو راحتِ راحت کن از این که هستی
از این که غیر از خود من به هیچکی دل نبستی
از این که تا ابد کنارمی هوامو داری
از این که حس کنم بجز من هیچکسو نداری
هیچکسو نداری…


همه دنیامو بهت میدم تا تو فقط ببینی احساس منو
به تو دلبستم خواستم با من واقعا حس کنی عاشق شدنو
بیا تنهایی رو از دلم بگیر بیا آرامشو خراب کن
اگه صد دفعه به دنیا اومدی تا همیشه منو انتخاب کن
خیالمو راحتِ راحت کن از این که هستی
از این که غیر از خود من به هیچکی دل نبستی
از این که تا ابد کنارمی هوامو داری
از این که حس کنم بجز من هیچکسو نداری
خیالمو راحتِ راحت کن از این که هستی
از این که غیر از خود من به هیچکی دل نبستی
از این که تا ابد کنارمی هوامو داری
از این که حس کنم بجز من هیچکسو نداری
هیچکسو نداری…
خیالمو راحتِ راحت کن از این که هستی
از این که غیر از خود من به هیچکی دل نبستی
از این که تا ابد کنارمی هوامو داری
از این که حس کنم بجز من هیچکسو نداری
هیچکسو نداری…

دانلود آهنگ جدید برنا غیاث با نام هوامو داری

دانلود آهنگ جدید داوود ابراهیمی با نام نرو از پیشم

دانلود آهنگ داوود ابراهیمی به نام نرو از پیشم با بالاترین کیفیت

Download New Music By Davood Ebrahimi Called Naro Az Pisham

ترانه و آهنگسازی: سینا شعبانخانی ؛ تنظیم: آرش خیام ؛ میکس و مستر: آرش پاکزاد

 

عکس دانلود آهنگ جدید داوود ابراهیمی با نام نرو از پیشم

 

دانلود آهنگ جدید داوود ابراهیمی با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید داوود ابراهیمی در دو کیفیت متفاوت از نسل موزیک

دانلود آهنگ جدید داوود ابراهیمی با نام نرو از پیشم

 

دانلود آهنگ جدید امیر مانی با نام مگه دیدی تو

دانلود آهنگ امیر مانی به نام مگه دیدی تو با بالاترین کیفیت

Download New Music By Amir Mani Called Mage Didi To

ترانه و آهنگسازی: تیسا ؛ تنظیم, میکس و مستر: شهریار علوی

 

عکس دانلود آهنگ جدید امیر مانی با نام مگه دیدی تو

 

دانلود آهنگ جدید امیر مانی با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید امیر مانی در دو کیفیت متفاوت از نسل موزیک

 

متن آهنگ امیر مانی با نام مگه دیدی تو

 

یه رویای قشنگِ واسه من که باشی توی زندگیم
با من هر شب از آرزوهات و رویات بگی
مطمئن باشی یکی مرهم غصه هاته
که اگه غمگین اومدی با خنده رو لب هات بری
یه خونه قد دستای من و تو که پا به پامون تا ابد بمونه
برای عشقمون که واقعیِ این حلقه ها یه عمر میشه نشونه
بگو مگه دیدی تو دیوونگی تا این حد
اونی که بی تو میمرد دلشو به نامت زد
بگو مگه دیدی تو کسی مثه من باشه
مگه کسی اینجوری میشه تو دلت جاشه
بگو مگه دیدی تو دیوونگی تا این حد
اونی که بی تو میمرد دلشو به نامت زد
بگو مگه دیدی تو کسی مثه من باشه
مگه کسی اینجوری میشه تو دلت جاشه


هزار و یک شب از تو میخونم بدون تو زنده نمیمونم
بدون هوای قلبتو دارم اگه دلت بگیره تر میشه گونم
بگو مگه دیدی تو دیوونگی تا این حد
اونی که بی تو میمرد دلشو به نامت زد
بگو مگه دیدی تو کسی مثه من باشه
مگه کسی اینجوری میشه تو دلت جاشه
بگو مگه دیدی تو دیوونگی تا این حد
اونی که بی تو میمرد دلشو به نامت زد
بگو مگه دیدی تو کسی مثه من باشه
مگه کسی اینجوری میشه تو دلت جاشه

دانلود آهنگ جدید امیر مانی با نام مگه دیدی تو

دانلود آهنگ جدید بهنام بانی با نام صد سال

دانلود آهنگ بهنام بانی به نام صد سال با بالاترین کیفیت

Download New Music By Behnam Bani Called Sad Sal

ترانه و آهنگسازی: آصف آریا ؛ تنظیم, میکس و مستر: حامد برادران

 

عکس دانلود آهنگ جدید بهنام بانی با نام صد سال

 

دانلود آهنگ جدید بهنام بانی با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید بهنام بانی در دو کیفیت متفاوت از نسل موزیک

 

متن آهنگ بهنام بانی با نام صد سال

 

بد شدی با من رفتی که چی شه
تو نگفتی بری میمونه دلم پیشت
فکر نمیکردم حست عادی شه
بشه بارون چشام هوای دل ابری شه
صد سال یه بارم کسی مثل من عاشق نمیشه
دوست دارم چطور دلت واسم تنگ نمیشه
دوست دارم آخه چرا دلم سنگ نمیشه
دوست دارم آره دوست دارم
صد سال یه بارم کسی مثل من عاشق نمیشه
دوست دارم چطور دلت واسم تنگ نمیشه
دوست دارم آخه چرا دلم سنگ نمیشه
دوست دارم آره دوست دارم


بد شدی با من منه دیوونه منی که حالم بی تو داغونه
همه میگفتن پات نمیمونه دیدی پات موندم منه دیوونه
صد سال یه بارم کسی مثل من عاشق نمیشه
دوست دارم چطور دلت واسم تنگ نمیشه
دوست دارم آخه چرا دلم سنگ نمیشه
دوست دارم آره دوست دارم
صد سال یه بارم کسی مثل من عاشق نمیشه
دوست دارم چطور دلت واسم تنگ نمیشه
دوست دارم آخه چرا دلم سنگ نمیشه
دوست دارم آره دوست دارم


صد سال یه بارم کسی مثل من عاشق نمیشه
دوست دارم چطور دلت واسم تنگ نمیشه
دوست دارم آخه چرا دلم سنگ نمیشه
دوست دارم آره دوست دارم

دانلود آهنگ جدید بهنام بانی با نام صد سال

دانلود آهنگ جدید محمد طاهر با نام دلم دست اونه

دانلود آهنگ محمد طاهر به نام دلم دست اونه با بالاترین کیفیت

Download New Music By Mohammad Taher Called Delam Daste Oone

ترانه و آهنگسازی: محمد طاهر ؛ تنظیم, میکس و مستر: علیرضا افشار

 

عکس دانلود آهنگ جدید محمد طاهر با نام دلم دست اونه

 

دانلود آهنگ جدید محمد طاهر با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید محمد طاهر در دو کیفیت متفاوت از نسل موزیک

 

متن آهنگ محمد طاهر با نام دلم دست اونه

 

به چی تو خیره شدی با من حرف بزن
میدونی دلت بگیره خودم پشتتم
یه وقتایی نمیدونم چجوری بهت بگم
وقتی میخندی میلرزه همه دنیای من
مگه یادم میره که کی بودی تو ندارم طاقت دوریتو
وقتایی که میگیره دلم دوستم دارم بگی که پشتمی تو
مگه یادم میره که کی بودی تو ندارم طاقت دوریتو
وقتایی که میگیره دلم دوستم دارم بگی که پشتمی تو


هر کی میپرسه دلت گو میگم دست اونه
هرجوری میخوام فکر کنم مهم برام اونه
اون آدم نیست فرشتس اون همدرد منه
اونی که وقتی خستم با خندش کنار منه
مگه یادم میره که کی بودی تو ندارم طاقت دوریتو
وقتایی که میگیره دلم دوستم دارم بگی که پشتمی تو
مگه یادم میره که کی بودی تو ندارم طاقت دوریتو
وقتایی که میگیره دلم دوستم دارم بگی که پشتمی تو


مگه یادم میره که کی بودی تو ندارم طاقت دوریتو
وقتایی که میگیره دلم دوستم دارم بگی که پشتمی تو
مگه یادم میره که کی بودی تو ندارم طاقت دوریتو
وقتایی که میگیره دلم دوستم دارم بگی که پشتمی تو

دانلود آهنگ جدید محمد طاهر با نام دلم دست اونه