دانلود زیباترین آهنگ های ایرانی

دانلود زیباترین آهنگ های ایرانی با کیفیت بالا

دانلود زیباترین آهنگ های ایرانی

دانلود زیباترین آهنگ های ایرانی با کیفیت بالا

دانلود آهنگ جدید فرزاد فرخ با نام اهل عاشقی

دانلود آهنگ فرزاد فرخ به نام اهل عاشقی با بالاترین کیفیت

Download New Music By Farzad Farokh Called Ahle Asheghi

ترانه و آهنگسازی: فرزاد فرخ ؛ تنظیم: میلاد ماوی ؛ میکس و مستر: امیرعلی هدایت زاده

 

 

دانلود آهنگ جدید فرزاد فرخ با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید فرزاد فرخ در دو کیفیت متفاوت از نسل موزیک

 

متن آهنگ فرزاد فرخ با نام اهل عاشقی

 

هوای من برای تو اگر که ماندگار شوی
که جان من برای تو اگر که سازگار شوی
سرگذشت قلب من دچار عشق نبود اهل عاشقی نبود تا اومدی شدی تمام من
جای امن بودنم یه کنج قلب توست حسِ خوبِ چشم توست عشق پاک ناتمام من
باور کن همه حرفامو محکم بگیر دستامو

دانلود آهنگ جدید فرزاد فرخ با نام اهل عاشقی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.